22 Ağustos 2012 Çarşamba

sevgili günlük

sevgili günlük; bugün bir sigara yaktım, bilirsin sigara kullanmam. efkarlanmak değil de ne bileyim işte çekti yahu canım! dedim aklına ne giliyorsa yapacaksın bu hayatta. pipomu temizledim sonra can sıkınıtısına, biraz daha "black magic woman" dinledim. o devirleri düşündüm, sonra kendimi kandırmaya devam ettim sıradanlaşsın diye günüm. sıradanlığı sevdiğimden değil, sürprizi sevmediğimden değil yahut heyecanı...korkar oldum bu sıralar değişiklerden.ergen bir gencin sivilcesine baktığı gibi bakıyorum hayata. çükünü yeni keşfeden oğlan çocukları gibi heyecanlı oluyorum bir anımda, sonra birden o geliyor aklıma, yeni sevişmiş gibi gevşek ve pişman oluveriyorum.sonra içli bir nefes çekiyorum ama yaşamak için değil sırf iyi hissettirdiği için çekiyorum ben bu aralar nefesi. oksijenle arkadaş kalmayı deniyoruz, biraz boğucu ama içli dışlı da değiliz sanki.

sevgili günlük bugün sana kızıyorum aslında, nedense hatıralara karşı bir hinliğim var bu aralar. aslında mesele sen değilsin , çocukluk bende işte.hani arkadaşına küser de bir çocuk başkasının onla konuşmasını istemez ya... işte öyle diyeyim , sen anla. hem sen ne işe yararsın? ne cevap veriyorsun bana, ne poh poh yapıyorsun. anca soru sorduruyorsun yarısı içerden, yarısı dışardan.zevk mi alıyorsun allah aşkına? hergün kafamı yastığa koyarken onu düşünmemek için, desenleri mi saymıyorum? yoksa çarşafından , yastığına mal mal bağlantılar mı kurmuyorum? mal mıyım neyim ben günlük? 

sen anca sus, sen anca bak böyle bana !umarım bir gün böyle burnu havada bir kaleme aşık olursunda mürekkepten kusacak olur, kitaplıklardan atlar olursun! kızlık kadar saf görünüyosun ama hatırlattıkların hep mişli mışlı.. cek cak ekinden mahrum... adın gibi içindekiler de günlük.keşke sana geleceği yazsak , keşke olmuşu değil olacağı hatırlatsan bize. ha olmaz mı? belki gaz gelir, belki bir ayrı bakar gözlerimiz.belki daha dikkatli atarız adımlarımızı, belki sokakta kırmızı karolara değil de siyah karolara basmadan yürürüz ömrümüzün bir bölümünde. keşke senin adın günlük değil de başka birşey olsa...



eren akgül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder