22 Ağustos 2012 Çarşamba

"o"

dudaklarımda bir kurum tadı yıllanmış toz gibi. zihnimde çağrışımlar. aklımda "o". "o" ki tamamlanmamış bir heykel ellerimde. "o" ki gölgesi verilmemiş bir resim. ondandır ki arar dururum aşkı sokaklarda. gölgesi tek çiftler görüyorum, kıskanıyorum. yok hayır kıskanmıyorum. tamam kıskanıyorum... ama o kış gecesi nefesimde buharlarla geçtin ya ömrümden. ben ondan sonra ne nefes aldım, ne suyu o kadar karizmatik buldum. ben, sokakta elimde pet bardağımla bütün, içinde kahvem. öylece oturuyordum... sen geçiyordun... ne ben kalktım dur dedim. ne sen durmak istedin. hiç tanışmadık, evet tanışamadık. sen yarısında uyanılmış bir rüya. sen yarım bırakılmış bir heykel, sen şimdi çamur. sen şimdi arkasına notlar alınmış müsvette bir resim kağıdı. ben öylece oturuyordum sense geçiyor...

eren akgül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder