2 Kasım 2012 Cuma

rutiN

yürümek ... 

sadece yürümek galiba gecenin köründe doğacakmışcasına güneş... nereye gittiğinden emin değil ama bir o kadar sağlam basmak toprağa... ne diyorduk? doğacakmışçasına ... ah gözü körolasıca alışkanlıklar.. bizi kendine bağlayan rutin kuralcıklar, bir de özel ad takmışlar .. neymiş hayat? 

işte evlat hayat... bilirsin ki o doğacak.. aman canım güneş işte bakma öyle suratıma.. hani doğacak , hani hergün oluyor ya güvenirsin işte delicesine.. çıkarsın ona kızıpi buna sövüp , belki sevgiline belki anana ... çıkarsında sabahlarsın dışarda... artist! seni piç ! bilirsin doğacak kodumun güneşi... arkan sağlam sanırsın kendini birşey.. ahh gözü kör olasıca alışkanlıklar ve rutinler karması hayat..neyse ne diyorduk? demek vurdun kapıyı çıktın ha? demek dünya senin etrafında dönüyor ha? ulan piç dünya işte bunun etrafında dönüyor .. bakma bozukluk olduğuna at bi kaç metelikte biz de dönelim ... sonra anlat bana evlat. 

bakma benim bu halime , bu gece vaktinde bu köprü altında oluşuma, bakma sövüp saydığıma gelene geçene... benimde rutinlerim vardı elbet yani bir hayatım.. sonra bir gün senin gibi oldum çıkıp gitmek istedim.. kızmak , birileri endişelensin istedim anlıyor musun? birileri arasın beni.. ama hayat o kadar basit değilmiş .. dünya çükünün dibindeki toplardan daha büyük koçum, anlıyor musun? aranıyor yazıları asılı yanında bir resim, yakışıklı da çikmışım yeşil gömleğim var , en sevdiğim... üzerine tinerciler işedi 10. günden sonra... şimdilerde ise hiç yeşil bir şeyim olmadı anlıyacağın... dönmek istedim hani biliyorum ya güneş doğacak, hani göt kadar erkeğim ya ... doğmayacak ulan bu sefer dedim.. ışığa itte yürür madencide... tersine gidiyorum dedim... ve işte tersinde bekliyordum seni... 

beni mi? 

evet seni lan küçük kurdele, peygamber miyim kavmim olsun anlatayım bi piç gelsede anlatayım diye bekledim yıllarca ...şansıma sen çıktın iyimi(güler boğuk öksürükle karışık)... diyeceğim o herkes ışığa gider sivrisinek bile ya ışık sen olacaksın millet sana gelecek , ya tersine gidiceksin götün yiyorsa.. sen buraya niye geldin sanıyosun.. üşüyosun lan ibne yaktığım ateşe geldin , saçıma mı kaşıma mı? hayat bu ya yakarsın ateşini yada sidik kokan ihtiyarları dinlersin saatlerce.. ya da tutar seni yönetmesi için seçersin daha iyi giyimlilerini.. şimdi siktir gözümün önünden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder