25 Eylül 2011 Pazar

şizofren


alıp başımı gidesim var.
ben böyleyim işte sevgilim.
ne yazım gelir benim haziran'da.
ne senden çok sevebilirim seni.
ne de özel biriyim işin aslı.

ben öyle biraz ara verelimlerden değilim.
ben kendi kendime pikniklerdeyim.
benim öyle ikincilere hiç ihtiyacım olmazki...
ben rakımı suyla tokuştururum.
ben hikayelerimi sana anlatırım,
sense, yoksun zaten yaşamda.
sen hiç gelmedin ki hayata...

ben heyecanını kaybeden aşklardan değilim.
haliç de yalnız adamım.
aşkım bazen istanbul'a bazen bir dağa...
ben öyle kağıt helva dondurma sevmem ki.
ben öyle sinemaya da gidemem seninle.
alırım iki bilet tekine ceketimi atarım.
kırış kırış...

alıp başımı gidesim var...
hayalinden bile uzaklara.
şizofren olduğumu unuttur bana güneş.
ve sen ay doğma bu gece. tutul bir yerlerde...
ben öyle ağlaya ağlaya anlatanlardan değilim.
ya bakma ağlatma şimdi!
ya da tut artık elimi anlattırma...
alıp seni gidesim var, yağmurlu haziranlara...

eren akgül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder