10 Eylül 2012 Pazartesi

Ben ve benim gibiler

Ben ve benim gibiler vardır bir de. İsim bulamaz ve koyacak yer ararsınız, acımasız sınıflandırmalarınızda. Tutar bir şarkı açarsınız, sesi çığlıklarımızdan yüksek olur ve genelde. Soğuk kanlı katiller gibi alınmış bir önlemdir bu. Sonra silah gibi dikersiniz gözlerinizi ve fısıldarca süzülür o kelimeler dudaklarınızdan. "Ben de seni sevmiştim" diye. Hiroshima sessizliği ve atom bombası çınlaması kulaklarda. Ve her amerikalı çocuk gibi habersiz tüm olanlardan, siz, yani diğerleri. Olması gerekenin olduğuna ikna eden politika mensupları gibi arkadaşlar. Olanların yarasını saracağını düşünen katolik kilise duacıları gibi yakınlar. Seni dinliyormuş gibi yapan "sizler".

İşte ben ve benim gibiler. Sizler tarafından işkence görmüş bir nesiliz. Etkileri yıllarca sürecek, sakat çocuklar ve düşüncelere sahip olacağız. Yıllarca yeşermeyecek ve üremeye korkacağız. Belki çok çalışacağız ülkesini seven japonlar gibi. Ama asla unutmayacağız...


doğum yeri:nagasaki
ölüm nedeni:Biliniyor ama susuluyor
imza:
ben ve benim gibiler(eren akgül)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder