18 Ocak 2014 Cumartesi

Başka Türlü



Kürşat başar okuyarak aşık olamazsınız. Böyle bir aşk, bir muhabbet kuşu alıp hayvansever t-shirtleri giymekle eş değer adeta. Benim dediğim başka türlüsü dostum. İçip içip, için için ağlamaklı ikilemeler de değil. Bir parkayla solcu olunmaz diyorum ben. Nasıl anlatsam seviyorum derken böyle karınca yuvasını çomakla deşebilmelisin. Gözler dalgın, düşünceli olmalı. Tükürdüğünde kaç karıncayı boğabildiğini hesaplamalısın bunu yaparken. Öyle titanik izlerken sevgilini düşünerek olmaz. Çok efkarlandıysan bir sigara içeceksin. Yumuşaklığa yer yok ki bu mahallede. Sokak lambası sokak için değil herşeyden önce. Bakkal, dükyanın önünü aydınlatmak için geçen seçimde yaptırmış, sen düşün. Başka türlü bir şey anlatmaya çalıştığım. başka... 

eren akgül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder