3 Mart 2014 Pazartesi

şaşırmıyorum

Söylediklerine inanmayacak değilim. Başbakan'ı hırsız, yarısı uyuyan, yarısı kendini uyanık sanan bir ülkede yaşıyorum. Bütün bunlara karşın, insaniyet namına değil oy namına hesap soran bir de muhalefet var. Dediğim gibi sen anlat. Ben bir çay söylerim belki iki. Vakit uyarsa bir sigara yakarız. Konuşuruz yani, anlaşırız. Şaşırmak için geç bir saat. Bebe-bölük uyumuştur, çoğu aşık sevişte. Belki taksiciler vardır soba kenarında. Ama o da eskisi gibi değil, elektrikli soba. Hatta belki de ufo. Vallahi şaşırmam. Seviyorum de misal, ya da bitsin de. Sorun sende değil ebende de. Vız..gelir tırıs... gider. Bak kravatıma uymayan ton da konuşuyorum. Bak neler diyorum, oluyorum. Anneme yıllar sonra ben büyüyünce ne olucam diye soruyorum. Ne oluyorum? Benden geçti artık sevim. Şaşıramayan biri sevemez. Belki oksijen alır, ha belki geri de verir. Ama iş işten geçti yani olay o. 

1 yorum: